پیامک های عاشقانه جدید

بزرگترین وبسایت دانلود(موزیک .نرم افزار .اس ام اس.عکس)

هرآنچه شما بخواهید اینجاست

پیامک های عاشقانه جدید

 

با وجود بی کسی ام، هر موقع به یادت می افتم انگار همه دنیا را دارم

*

*

*

مخفف واژه “عشق” چیست؟

علاقه شدید قلبی (علاقه شدید قلبی)

*

*

*

پیامک های عاشقانه در ادامه

 

به وسعت قلبم دوستت دارم

کوچک است اما تمام زندگی ام به اون وابسته هست

*

*

*

کاش نامت را
با خط بریل می نوشتند
صدا کردنت کافی نیست
شکوه تو و نامت را
باید لمس کرد
*
*
*
کسانی که شما را دوست دارند اگر هزار راه برای رفتن وجود داشته باشد
هرگز رهایتان نخواهند کرد
آن ها یک دلیل برای ماندن خواهند یافت!
*
*
*
صدا بزن مرا
مهم نیست به چه نامی
فقط میم مالکیت را آخرش بگذار
می خواهم باور کنم ، مال تو هستم
*
*
*
کار سختی پیش رو دارم:
بعد از رفتنت باید زنده بمانم!
*
*
*
گاهی پروانه ها هم
اشتباه عاشق میشوند
بجای شمع
گرد چراغهای بی احساس خیابان میمیرند …!
*
*
*
در کنار ِ تـــو
هرگز خار نمیشوم
از عـطـــر ِ تـــو
چون گـُــل میشکفد
هر خاری

*

*

*

دنیا را برای رسیدن به تو زیر پا می گذارم

فقط به عشق اینکه نیم نگاهی با چشمان زیبایت به من بیاندازی

 


[ جمعه 18 اسفند 1391برچسب:پیامک های عاشقانه جدید,

] [ 11:28 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه